نهال گیلاس

نهال گیلاس خوشه ای رقم خیلی پربار و تیپ بسیار هیجان انگیز دارد. و میوه های متوسط و میوه ها به ۱۰ الی ۱۲ گرم میرسند و به صورت خوشه که هر خوشه ۴۰ تا ۵۰ خوشه به هم چسبیده است .رنگ میوه قرمز پررنگ  و پر بار میباشد .باروری کامل درخت را پوشیده است دیده میشود .بعد از کاشت نهال ۳ سالگی محصول میدهد ،در برابر سرما دوام بیشتری دارد .

برای احداث باغ میتوان در اندازه ۵ در ۴ باغ را طراحی کرد .از ارزش تجاری بالایی برخوردار است از ارقام زودرس کشور میباشد. برداشت میوه اخرهای فصل  خرداد میباشد .از حمل ونقل وجابجایی بالایی برخوردار است در بین گیلاس ها از رقم های پر بار میباشد.

کاشت اصولی نهال گیلاس خوشه ای

به طور کلی کاشت نهال گیلاس یک سری اصول و قواعدی دارد که رعایت آن ها سبب می شود که نهال شما به درختی پر بار و سالم تبدیل شود. به سراغ روش اصولی کاشت نهال‌گیلاس خوشه ای می رویم.

در ابتدا باید به فکر کاشت این نوع نهال در مناطقی باشیم که شرایط آب و هوایی مناسبی برای رشد آن داشته باشد. بهترین مناطق برای رشد و پرورش نهال گیلاس خوشه ای، مناطق با آب و هوای خشک و سرد است.
در این مناطق ما شاهد بارش در فصل سرد زمستان، هستیم که سبب میوه دادن بی نظیر این درختان می شود.

از طرفی، اکثرا در این مناطق، در تابستان بارانی از آسمان نمی بارد و این همان چیزی است که ما می خواهیم؛ زیرا میوه های کوهستانی اگر زیاد در تابستان آب بخورند، علاوه بر این که له می شوند و ظاهرشان خراب، مزه ی اصلی خود را از دست می دهند و به قول معروف، مزه ی آب می گیرند.

مرحله ی بعدی، رعایت فاصله مناسب بین نهال های گیلاس خوشه ای است، مقداری از زمین را می کنیم که عمق خوبی برای ریشه ها فراهم شود، در طرفین نهال هم فواصل کاشت را ایجاد می کنیم که بعد از بزرگ شدن، مشکلی پیش نیاید.
از نظر آبدهی، درخت گیلاس‌خوشه ای درختی است که نیازی به آب فراوان ندارد.
در فصل های زمستان و بهار اگر هر ده روز یک بار به این درختان آب دهید، هیچ گونه مشکلی برای آن ها ایجاد نمی شود و در فصل های گرم سال، به علت گرمای زیاد هوا، هفت روزی یک بار کفایت می کند.
بهترین کار این است که در همان ابتدای کاشتن، خاک زمینتان را بررسی کنید. مقداری کود حیوانی طبیعی به آن بدهید تا تازه شود.

نهال گیلاس خوشه ای کمیاب نهالستان بهشت سبز
نهال گیلاس خوشه ای کمیاب نهالستان بهشت سبز

ویژگی مهم نهال گیلاس خوشه ای

برای باغدار، کاشت این نهال کاری پرسود و پر درآمد می باشد؛ همان طور که گفتیم پرداخت از هر خوشه درخت گیلاس تعداد زیادی گیلاس چیده می شود.
ویژگی مهم نهال گیلاس خوشه ای این است که، شکل ظاهری درشت و بزرگ دارند.
همان طور که می دانید ما ایرانی ها عادت داریم برای مهمانی ها، عروسی ها و مراسم ها میوه های درشت و بزرگ خریداری می کنیم.
خب همین دلایل سبب می شود که گیلاس‌خوشه ای باغدار به فروش برسد. و بهایی که برای نهال این محصولات ارزشمند پرداخته است را با اولین برداشت دربیاورد.

میزان باردهی نهال گیلاس خوشه ای

تا به حال دقت کرده اید که خوشه ی انگور چه تعداد انگور دارد؟

خب مسلم است بسیار زیاد؛ کارش از شمردن گذشته است. گیلاس خوشه ای نیز همان طور که از نامش پیداست، دارای تعداد زیادی گیلاس در هر خوشه است.
به همین خاطر، میزان باردهی گیلاس‌خوشه ای زیاد است .و کاشت آن صرفه ی خوبی برای زارعان زحمت کش دارد.
نکته ی دیگری که در این بحث اهمیت دارد، زمانی است که یک باغدار .باید به انتظار بنشیند تا نهال های او بار بدهند.
زمانی که یک سال از کاشت نهال گیلاس از نوع خوشه ای بگذرد، می توانید گیلاس های قرمز رنگ شیرین .و تازه را روی نهال ها ببینید.
این درختان مقداری دیرتر از انواع دیگر گیلاس، شکوفه می زنند و گل می دهند .اما از اواخر فروردین می توانید میوه های خوشمزه آن را بچینید.

نهال گیلاس خوشه ای
نهال گیلاس خوشه ای

توجه داشته باشید که :

فروش نهال گیلاس خوشه ای ، در نهالستان بهشت سبز با شناسنامه. و گواهی بهداشت تحت نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد.و همچنین تمامی نهال ها به صورت تضمینی ارائه میشود.

نهال فروشی بهشت سبز تولید کننده نهال‌گیلاس خوشه ای ، در کشور آماده ارسال. و فروش نهال گیلاس‌خوشه ای به تمامی مناطق ایران می باشد.

نهالستان بهشت سبز آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین. و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

تولید بیش از 1000 نوع نهال خوشه ای کمیاب در سال .با بهترین کادر مجرب تولید کننده محصولات کشاورزی زیر نظر جهاد کشاورزی. ارسال به تمامی نقاط کشور با بسته بندی عالی در نهالستان بهشت سبز .

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال‌گیلاس خوشه ای .نحوه خرید اینترنتی نهال گیلاس خوشه ای لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *