نهال گیلاس سفید

نهال گیلاس خوشه ای سفید با قدرت متوسط است که تاج به نسبت گسترده ای دارد. رنگ میوه سفید، گوشت آن نیز سفید و بافت سفتی دارد. میوه آن قلبی شکل، اندازه میوه به نسبت درشت و در هفته چهارم خرداد ماه میرسد. میوه خیلی شیرین، بازارپسندی آن متوسط و خاصیت حمل و نقل خیلی خوبی دارد.، که بیشتر میتوان آن را در صنایع تبدیلی مصرف نمود. گیلاس های سفید با زرد از نظر تجاری، از سوی مصرف کنندگان ژاپنی ترجیح داده میشوند. این رقم در نهال فروشی ونهالستان بهشت سبز تولید می شود.


به طور کلی، گیلاس میوه ی پرطرفداری مخصوصا برای کودکان است. و امکان ندارد که کودکی از بازار میوه فروش ها رد شود و با دیدن گیلاس های رسیده و خوش رنگ هوس خوردنشان را نکند. نهال گیلاس سفید ، خیلی زودتر از آن چه فکرش را بکنید، محصول می دهد. و نتیجه ی زحماتتان را در اولین سالی که از کاشت آن می گذرد خواهید گرفت.

ویژگی های زیستی  این نوع نهال ، سبب شده که تحمل سرمای زیاد را بیشتر از انواع نژاد های دیگر گیلاس داشته باشد.

میزان باردهی درخت گیلاس از نوع سفید باردهی نسبتا زیاد است که می توان سرمایه گذاری خوبی برای زارع و باغدار باشد.

جنس این نژاد از گیلاس ، سفت و گوشتی است .و این خصوصیت، مزیتی است که به راحتی می توان آن را در کامیون های حمل تره بار قرار داد .و از شهری مثل ارومیه که عمدتا این محصول را دارد، به شهر های دیگر برد.

برداشت میوه درخت گیلاس خوشه ای سفید

این میوه، تقریبا زود رسیده می شود. و از اواخر ماه سوم بهار، این میوه را می توانید برداشت کنید؛ .خب مسلم است برای کشاورزی که خواستار فروش هرچه زودتر محصولاتش است، رسیدن هر چه زودتر. میوه برایش نکته ای طلایی به حساب می آید.

خصوصیات ظاهری میوه گیلاس خوشه ای سفید

گیلاس خوشه ای سفید، ظاهر تقریبا بزرگ و درشتی دارد .که خب نظر کسانی که از میوه ی ریز و کوچک گریزان هستند را جلب می کند.

نهال این نوع گیلاس با توجه به مزایایی که برای کشاورز دارد، دارای قیمت به صرفه و عادلانه ای نیز می باشد.

دسترسی به این گونه نهال، امروزه دیگر کار سختی نیست؛ به راحتی می توانید. از نهال فروشی ها و حتی فروشگاه های اینترنتی این نهال را خریداری نمایید.

گیلاس خوشه ای سفید

ویژگی های منحصر به فرد نهال گیلاس سفید

یکی از ویژگی های منحصر به فرد گیلاس خوشه ای سفید، رنگ متفاوت آن است؛ اکثر انواع گیلاس، قرمز و سیاه و صورتی هستند. اما گیلاس زرد و سفید با وجود مزه ی شیرین یکسان، رنگ متفاوت و جذابی دارد.

همین تفاوت هم سبب شده که گیلاس زرد و سفید مشتریان خاص خود را داشته باشند.

جالب است بدانید، مردم کشور ژاپن، اکثرا ترجیح می دهند گیلاس سفید و گیلاس زرد را خریداری و مصرف کنند.

به همین علت، بازار صادرات گیلاس درجه یک سفید ارومیه و بقیه شهر هایی که باغ آن را دارند، داغ داغ است.

خوشبختانه کشور ما ایران، جایگاه بسیار خوبی در صادرات گیلاس به ویژه این نوع آن را در جهان دارد.

راهنمای انتخاب برترین نهال گیلاس خوشه ای سفید

خب، در ابتدا برای خرید نهال انواع و اقسام میوه ها باید توجه کنید که نهال باروری خریداری کنید.

اگر بخواهیم نکاتی بگوییم که راهنمای انتخاب برترین نهال گیلاس سفید برای شما باشد .باید خدمتتان عارض شویم که ضرب المثل هر چقدر پول بدی همون قدر آش می خوری در این جا کاملا صدق می کند.

خب مسلما، نهالی که دوساله، سه ساله و بیشتر باشد،. زمان باردهی و قدرت میوه دادن بیشتری نسبت به نهال چند ماهه و یک ساله دارد.

البته نکته این جاست که قیمت نهال ها براساس سنشان بالاتر می رود. اما نه آن قدر که فکر کنید چند برابر گران تر باید هزینه کنید.

با مقداری هزینه بیشتر، می توانید نهال های چند ساله ای که به راحتی با گذشت اندک زمانی به بار می نشینند، را داشته باشید.

البته از تاثیر نگهداری و میزان آب کافی، نور، شرایط نگهداری و آب و هوای مناسب و سرد برای پرورش و رشد نهال ها نمی شود چشم پوشی کرد.

نهال گیلاس خوشه ای سفید کمیاب درنهالستان بهشت سبز
نهال گیلاس خوشه ای سفید کمیاب

توجه داشته باشید که :

فروش نهال گیلاس خوشه ای سفید ، در نهالستان بهشت سبز با شناسنامه. و گواهی بهداشت تحت نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد.و همچنین تمامی نهال ها به صورت تضمینی ارائه میشود.

نهال فروشی بهشت سبز تولید کننده نهال‌گیلاس خوشه ای سفید ، در کشور آماده ارسال. و فروش نهال گیلاس‌خوشه ای سفید به تمامی مناطق ایران می باشد.

نهالستان بهشت سبز آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین. و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

تولید بیش از 1000 نوع نهال خوشه ای کمیاب در سال .با بهترین کادر مجرب تولید کننده محصولات کشاورزی زیر نظر جهاد کشاورزی. ارسال به تمامی نقاط کشور با بسته بندی عالی در نهالستان بهشت سبز .

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال‌گیلاس خوشه ای سفید .نحوه خرید اینترنتی نهال گیلاس خوشه ای سفید لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *