نهال بادام سنگی

نهال بادام سنگی از ارقام پربار میباشد که میوه آن دارای پوستی ضخیم است این نهال در نهالستان بهشت سبز با بهترین قیمت به فروش میرسد برای خرید نهال بادام میتوانید با شماره های ذیل تماس خاصل فرمایید این رقم نهال با گارانتی 2 ساله بفروش میرسد .

نهال بادام سنگی از سال اول شروع به باردهی می کند. این نهال میزان باردهی بالایی دارد و انتظار می رود که میزان برداشت بادام در هر هکتار ۶ تن باشد. این نهال به دلیل پوست سفت و سختی که دارد خسارت در زمان برداشت را کاهش می دهد. زیرا این بادام در برابر اکثر آفت، حمله پرندگان و بارش تگرگ و … مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

بادام سنگی 

میوه نهال بادام سنگی از اقلام دیرگل بوده و اواخر فروردین گل می‌دهد، اما بعد از چند ماه پس از گل‌دهی، در شهریور ماه به بار می‌نشیند. هنگام برداشت پوست‌های سبز بادام ترک خورده و به‌راحتی جدا می‌شوند. همچنین، جزء اقلام پربار و پر محصول است که صرفۀ اقتصادی داشته و بازار خوبی دارد.

شروع باردهی ممکن است متفاوت نقل شود، ولی به طور معمول از سال دوم باردهی آغاز می‌شود و این درخت عمری 25 ساله دارد که می‌تواند گزینۀ مناسبی برای کاشت در مقیاس زیاد و سرمایه‌گذاری در زمینۀ باغداری باشد. به طور معمول هر درخت بادام سنگی بالغ 30 کیلو بار می‌دهد. به طور تقریبی بسته به مراقبت و رسیدگی به درخت؛ در هر هکتار بین 2 تا 5/4 تن بادام برداشت می‌شود.

آفات میوه بادام سنگی

مورچه ها، شته ها، عوامل قارچی و میکروبی، از جمله آفت‌هایی هستند که باعث ایجاد لکه‌های برگ زرد، تغییر شکل گل در برگ ها و گل ها می‌شوند. درخت بادام می‌تواند از بیماری‌های مختلف قارچی و باکتریایی و آفت‌های مختلف، آسیب ببینند.

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال بادام سنگی.نحوه خرید اینترنتی نهال بادام لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *