نهال بادام سهند

نهال بادام سهند از ارقام درختان با میوه ای سنگی میباشد این ارقام دارای درختی نسبتا بزرگ با میوه ای کوچیک میباشد مناسب مناطق سردسیر است بسیار دیر گل میباشد این رقمی بیشتر بومی شهرستان میاندوآب است

برای خرید نهال بادام سهند میتوانید با شماره های سایت تماس حاصل فرمایید تمامی فروش بادام به صورت تضمینی میباشد .

ویژگی بادام سهند :


درختان بادام سهند درختانی برگریز با خوابی مقاوم هستند. این درختان معمولاً 3 تا 4.5 متر بلند می‌شوند و در هنگام گلدهی بسیار زیبا هستند.

آنها گلهای معطر، پنج برگ، صورتی روشن تا سفید را از اواخر زمستان تا اوایل فروردین تولید می کنند. گلها خود بارور نیستند.

بنابراین برای تسهیل گرده افشانی متقابل با ارقام دیگر به گرده افشانی حشرات و درختان نیاز دارند. اگر قصد خرید نهال بادام سهند را دارید میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید و کارشناسان متخصص نهالستان بهشت سبز به شما مشاوره رایگانی را در این مورد خواهند داد.

فاصله کاشت نهال بادام سهند :

در زمان کاشت درخت بادام سهند درخت را در آفتاب و در پناه بادهای سرد شمالی و شرقی بکارید.

خاک ایده آل برای بادام، حاصلخیز و با زهکشی خوب است و مواد آلی فراوانی برای حفظ رطوبت دارد. از آنجایی که شکوفه‌های بادام در اوایل فصل ظاهر می‌شوند، از کاشت در مکان‌های سرد یا کم ارتفاع که سرمازدگی به گل‌ها آسیب می‌زند خودداری کنید.

در ایران، بادام سهند در مناطقی با زمستان های معتدل و تابستان های گرم بهترین رشد را دارد. در مناطق سردتر، درخت بادام را در مقابل دیوار آفتابی بکارید، جایی که گرمای دیوار از شکوفه ها در برابر آسیب سرما محافظت می کند.

فاصله کاشت مناسب نیز 4 در 4 متر مربع است.

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال بادام سهند.نحوه خرید اینترنتی نهال بادام لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *