گردو خوشه ای فرنور

گردو خوشه ای فرنور از نوع رقم هایی است که برای مناطقی که سرمای زیاد دارند توصیه می شود.منشا بهترین گردو های خوشه ای که از نظر عملکرد ودرشتی بالایی دارند فرانسه می باشد.

بیشتر ارقام خوشه ای با باردهی ریز و متوسط همراه است در حالیکه گردو خوشه ای فرانسه باردهی درشت دارد.

این رقم به انتهای شاخه ها بصورت جانبی ظاهر می گردد و تعداد خوشه های این گردو ۱۰ – ۱۵ عدد می باشد.درختان این رقم پایه کوتاه بوده و از سال اول باردهی خود را شروع می کنند.از نظر سایز باردهی این گردو بسیار درشت و پوستی نسبتا نازک دارد.چربی این گردو نسبتا زیاد است.

خصوصیات نهال گردو خوشه ای فرنور :

نهال گردو خوشه ای فرنور از نظر اصالت به کشور فرانسه بر می گردد. این نوع گردو را با مقاومت بسیار بالا به سرما می شناسند. این نوع گیاه معمولاً فصل بهار را برای جوانه زدن انتخاب می کند. این موضوع اهمیت زیادی در رشد این نهال دارد. فرض کنید شما در یک منطقه ای کوهستانی زندگی می کنید که هر ساله بخشی از محصولات باغ تان دچار سرمازدگی و گاهی یخ زدگی می گردد.

این موضوع مربوط به یخبندان های بهاره ای می باشد. زمانی که درخت در حال رشد و جوانه زنی است اما به ناگاه با موج شدیدی از افت دما، سرما و برف رو به رو می شود. در این شرایط ممکن است بخشی زیادی از محصولات درخت از بین بروند. ضمن اینکه گاهی نیز خود درخت نابود می گردد. در مناطق کوهستانی بسیاری از درختان میوه به دلیل رو به رو شدن با سرمای بهاره نابود شده اند.پس قبل از خرید نهال گردو فرنور دقت در این وضوع را داشته باشید .

گردو خوشه ای فرنور
گردو خوشه ای فرنور

ویژگی که باعث شده افراد علاقه بیشتری به خرید نهال گردو فرنور داشته باشند:

ویژگی های مختلف و مناسبی که دارد باعث شده تا خرید نهال گردو فرنور مورد علاقه بسیاری از افرادی که به این نوع میوه ها تمایل دارند قرار گیرد. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع میوه کیفیت بسیار مناسب آن می باشد. نهال گردو خوشه ای فرنور ، گردوهایی با پوست نازک را تولید می کند و دارای مغزهایی خوشمزه و در عین حال سبک می باشد. پوست و هسته مناسب مواردی هستند که باعث می شود تا فروش گردو افزایش پیدا کند. همچنین گردوهایی که رنگ سبک تری داشته باشند قیمتشان هم افزایش می یابد. زیرا دانه های آن ها به راحتی از پوسته اصلی جدا می شوند. دیگر ویژگی این نهال گردو، اندازه آن می باشد.

 خرید نهال گردو فرنور باعث می شود تا شما هم مشاهده کنید که این نهال به شکل نیمه عمودی رشد می کند و برای کاشت آن در تراک زیاد معمولا از فاصله به ترتیب 5،5،6 متری استفاده می شود. در مورد تعیین فاصله درختان در ادامه توضیحات بیشتری را بیان خواهیم کرد. از دیگر ویژگی درخت فرنور گرده افشان برخی از نهال های آن می باشد و پیشنهاد می شود به ازای هر 10 درخت معمولی، یک درخت گرده افشان هم کاشته شود. همچنین این نهال در برابر بیماری خط سیاه بسیار مقاوم می باشد.

زمان مناسب کاشت

همچنین انواع مختلف گردو فرنور انواع برگ ها را دارد. در مورد زمان مناسب کشت این محصولات هم شما باید براساس منطقه و محل زندگی تان و آب و هوای حاکم بر آن تصمیم بگیرید. معمولا در تقویم میلادی پیشنهاد می شود این نهال ها را از ماه نوامبر تا اواسط آوریل بکارند.

فاصله مناسب کاشت گردو خوشه ای فرنور :

سال ها تجربه ما در زمینه کاشت انواع نهال گردو فرنور به ما می گوید که باید آن ها را در فاصله به ترتیب 5،5،6 متر بکاریم. برای آنکه واضح تر متوجه شوید می توان گفت که فاصله طولی درختان 5 متر باشد. و فاصله عرضی آن ها 6 متر باشد تا تقریبا به اندازه یک جوی آب بین آن ها فاصله بیفتد. با اجرای این طرح در واقع شما همزمان هم فضای مناسبی را در بین آن ها ایجاد کرده اید و هم آن ها را نزدیک به هم نگه داشته اید. با اجرای این طرح شما بازده های موجود در باغ خودتان را به شکل مناسبی افزایش می دهید. و می توانید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، باغ شما بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

کاشت نهال گردو فرنور گرده افشان

همچنین بهتر است نسبت به پرورش نهال گردو فرنور گرده افشان هم اقدام کنید .و آن ها را در ابتدای هر ردیف کاشت کنید تا در زمان برداشت به راحتی آن ها را شناسایی کرده و دچار سردرگمی و مشکلات نشوید. برای کاشت گرده افشان ها باید تمام دقت خودتان را به کار ببندید تا آن ها را صحیح بکارید و موجب آسیب رسیدن به آن ها نشوید. شما می توانید با استفاده از وسعت زمین و واحد منطقه تحت کشت، چه هکتار و چه جریب،.میزان درختی را که می توانید در زمین خودتان مورد کاشت قرار دهید را محاسبه نمایید.

توجه داشته باشید که :

فروش نهال گردوخوشه ای چندلر، در نهالستان بهشت سبز با شناسنامه. و گواهی بهداشت تحت نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد.و همچنین تمامی نهال ها به صورت تضمینی ارائه میشود.

نهال فروشی بهشت سبز تولید کننده نهال گردوخوشه ای چندلر، در کشور آماده ارسال. و فروش نهال گردوخوشه ای چندلر به تمامی مناطق ایران می باشد.

نهالستان بهشت سبز آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین. و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

تولید بیش از 1000 نوع نهال خوشه ای در سال .با بهترین کادر مجرب تولید کننده محصولات کشاورزی زیر نظر جهاد کشاورزی. ارسال به تمامی نقاط کشور با بسته بندی عالی در نهالستان بهشت سبز .

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال گردو خوشه ای چندلر، نحوه خرید اینترنتی نهال گردو خوشه ای چندلر لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته