نهال هلو انجیری مالکی


نهال هلو انجیری مالکی خوشه ای قدرت رشد بالا وپربار وبازدهی ثابتی دارد‌.گلدهی در اواخرفروردین و زمان رسیدن میوه اواخر مرداد است.
شکل میوه دایره مایل به بیضی و رنگ پوست سبز وگوشت میوه سفید است .
این گونه گونه ای نسبتا پربازده نسبت به خودمیباشد.

آبیاری نهال هلو انجیری مالکی

این درختان نیاز آبی فراوانی دارند لذا آبیاری منظم بخصوص در فصل های گرم هفته ای دوبار توصیه میشود.البته این درخت خیس بودن خاک رانمیپسندد این امر موجب زردی برگ کمبود آهن میشود.

خاک مناسب کاشت این رقم

خاک درخت هلو نباید سنگین باشد زیر مانع خروج هوا میشود.
خاک های شنی لو می ولو می شنی بازهکشی خوب مناسب این درخت است.

هرس نهال نهال هلو انجیری مالکی

هرس این رقم همانند درخت های ارقام هلو بعد ازیک سالگی که شاخه های آن کمتر از۳۰سانتی متر است انجام میشود و این به منظور حذف شاخه های اضافی و شاخه های باقی مانده نیز از روی پایه ۲۰-۳۵سانتی هرس میشود.

نهالستان هلو انجیری مالکی بهشت سبز
نهالستان هلو انجیری مالکی بهشت سبز


تکثیر

این درخت به روش های زیر تکثیر میشود:
۱:پایه های هلو(دردزمین های بازهکشی مناسب)
۲:پایه های بادام(در زمین های خشک )
۳:پایه های گوجه یا آلو(در خاک های سنگین )
۴:پایه های شلیل (در زمین های آلوده به نماتد)
این رقم از قدرت رشد سریعی برخوردار است و می تواند شاخه و برگ زیادی تولید کند. همچنین هلوی انجیری مالکی عملکرد بالایی دارد.

ویژگی میوه نهال هلو انجیری مالکی

شکل میوه های این رقم گرد و کمی کشیده بوده و اندازه میوه متوسط تا درشت است. زمان رسیدن میوه در انجیری مالکی اواخر مرداد بوده که با رنگ پوست سبز با حاشیه های نوار مانند احاطه می شود. رنگ گوشت آن سفید است و از گوشت سفتی برخوردار است که همین باعث شده قابلیت نقل و انتقال بالایی داشته باشد. هلوی انجیری مالکی برای مناطقی با زمستان سرد مناسب است.

میوه هلوانجیری مالکی
میوه هلوانجیری مالکی

توجه داشته باشید که :

فروش نهال هلوانجیری مالکی خوشه ای ، در نهالستان بهشت سبز با شناسنامه. و گواهی بهداشت تحت نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد.و همچنین تمامی نهال ها به صورت تضمینی ارائه میشود.

نهال فروشی بهشت سبز تولید کننده نهال هلو انجیری مالکی ، در کشور آماده ارسال. و فروش نهال گردوخوشه ای چندلر به تمامی مناطق ایران می باشد.

نهالستان بهشت سبز آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین. و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

تولید بیش از 1000 نوع نهال خوشه ای در سال .با بهترین کادر مجرب تولید کننده محصولات کشاورزی زیر نظر جهاد کشاورزی. ارسال به تمامی نقاط کشور با بسته بندی عالی در نهالستان بهشت سبز .

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال هلوانجیری مالکی  نحوه خرید اینترنتی نهال هلوانجیری مالکی  لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *