گردو خوشه ای تخم مرغی

نهال گردو خوشه ای تخم مرغی نهالی است دیرگل که در ایران بین کشاورزان عزیز خیلی رونق خوبی پیدا کرده است.

این رقم گردوی درخت بیضی شکل با میوه ای درشت دارد و این گردو را هم می توان در حیاط و هم در زمین های گسترده کاشت نمود.

رقمی است بدون عیب و نقص , خیلی پربار می باشد

حتی از رقم های چندلر و فرنور و فرانکت که در آمریکا خیلی مشهور شده است دو برابر این گردو ها محصول می دهد و هیچ مشکلی ندارد.

در برابر سرمای زیاد و سرمای زمستان این رقم گردو خیلی مقاوم می باشد. 

این گردو می تواند ۴ تا ۵ سالگی تا ۵۰ کیلو از هر درخت گردو جمع آوری بکنیم .

گرده افشانی می توان خوشه ای های قوی که ریز هستند استفاده کرد هر ۷۰ عدد گردو ۱ کیلو می باشد با مغزی سفید و عالی و با چربی بستر 

درخت تا ۶ متر رشد می کند.

نهال گردو خوشه ای تخم مرغی

یکی دیگر از انواع نهال هاي گردو که در ایران کاشته شده و به بهره برداری رسیده است نهال گردوی تخم مرغی است این گردو به خاطر تولید زیاد گردو طرفداران زيادي دارد.نهال گردو تخم مرغی زود بارده است و در سال اول با می دهد نهال احتیاج زیادی به آب ندارد.
اندازه گردوهای این نهال بزرگ است و در هر شاخه ۲۰ گردو بارمی دهد.
مغز این گردو بيشتر از انواع دیگر گردوها است و شکل این گردو به شکل تخم مرغ است. نهال گردوي تخم مرغي عمر زیادی دارد به طوری که  عمر آن تا  ۱۵۰ سال می رسد. 

گردو خوشه ای تخم مرغی
گردو خوشه ای تخم مرغی

دمای مناسب رشد گردو خوشه ای تخم مرغی

برای اینکه گردو پر مغز و پر چربی شود باید  تا چند هفته قبل از برداشت از گرمای خورشید تا دمای ۳۳ درجه سانتیگراد بهره مند شده باشد. ولی اگر در دمای ۴۵ درجه سانتی گراد و رطوبت کم قرار بگیرد پوست سبز آن خواهد سوخت. و مغز آن سیاه و خشک می شود که اصطلاحاً به آن می گوییم پوک شده است. دمای بالاتر از ۴۵ درجه سانتیگراد و رطوبت کم خسارت زیادی به گردو وارد می کند. این نوع نهال گردو دمای پایین تابستان را می تواند تحمل کند لباس پر باری این حال می‌شود باعث پر باری این محصول می شود. این نهال از نوع پیوندی، به سرما بهاره مقاوم می باشد. 

توجه داشته باشید که :

فروش نهال گردو خوشه ای تخم مرغی، در نهالستان بهشت سبز با شناسنامه. و گواهی بهداشت تحت نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد.و همچنین تمامی نهال ها به صورت تضمینی ارائه میشود.

نهال فروشی بهشت سبز تولید کننده نهال گردوخوشه ای تخم مرغی، در کشور آماده ارسال. و فروش نهال گردوخوشه ای چندلر به تمامی مناطق ایران می باشد.

نهالستان بهشت سبز آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین. و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

تولید بیش از 1000 نوع نهال خوشه ای در سال .با بهترین کادر مجرب تولید کننده محصولات کشاورزی زیر نظر جهاد کشاورزی. ارسال به تمامی نقاط کشور با بسته بندی عالی در نهالستان بهشت سبز .

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال گردوخوشه ای تخم مرغی، نحوه خرید اینترنتی نهال گردو خوشه ای تخم مرغی لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *