گردوخوشه ای اسرائیلی

گردوخوشه ای اسرائیلی 40 سال پیش توسط اسراعیلی ها به مرکز تحقیقات باغبانی کرج اورده شد و از انجا تکثیر یافت.این گردو در هر خوشه ی خود 5 الی 25 گردو دارد.

زود بازده بودن این گردو و دیر گل بودن ان که مقاومت به مناطق سردسیری را دارد. و پایه کوتاه بودن وباردهی جانبی و چربی این گردو که بیشتر از گردو های دیگر می باشد از خصوصیات بارز این گردو به شمار می اید.

ویژگی گردوخوشه ای اسرائیلی

گردو خوشه ای اسرائیلی نسبت به گردو های دیگر میوه ی متوسط مایل به بیضی و مغز پر و سالم وپوست کاغذی و راحت کنده شدن پوسته از مغز را داراست.

باغداران عزیز توجه فرمایند عمر اقتصادی این گردو همانند گردو های دیگر می باشد .

و ضمنا این گردو بسیار تجاری و پر بازده می باشد.

نهال گردوخوشه ای اسرائیلی میتواند تا ۱۵ متر رشد کند میوه ای تقریبا متوسط دارد.وپوستی نازک تقریبا دیر گل میباشددر همه جای ایران میتوان از این رقم کاشت و بهره برد و ابیاریدرخت در هر ۲۰ روز ۲۰لیتر میباشد و اندازه کاشت درخت ۱۰ در ۱۰ میباشد.

تولید گردو خوشه ای اسرائیلی
تولید گردو خوشه ای اسرائیلی

توجه داشته باشید که :

فروش نهال گردوخوشه ای اسرائیلی ، در نهالستان بهشت سبز با شناسنامه. و گواهی بهداشت تحت نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد.و همچنین تمامی نهال ها به صورت تضمینی ارائه میشود.

نهال فروشی بهشت سبز تولید کننده نهال گردو خوشه ای اسرائیلی ، در کشور آماده ارسال. و فروش نهال گردو خوشه ای اسرائیلی به تمامی مناطق ایران می باشد.

نهالستان بهشت سبز آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین. و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

تولید بیش از 1000 نوع نهال خوشه ای در سال .با بهترین کادر مجرب تولید کننده محصولات کشاورزی زیر نظر جهاد کشاورزی. ارسال به تمامی نقاط کشور با بسته بندی عالی در نهالستان بهشت سبز .

خرید نهال گردوخوشه ای اسرائیلی

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال گردو خوشه ای اسرائیلی ، نحوه خرید اینترنتی نهال گردو خوشه ای اسرائیلی لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *