نهال بادام آذر

نهال بادام آذر دیر گل بوده و مقاومت خوبی در برابر سرما دارد این نهال بسیار پر بار و زودبازده میباشد برای خرید نهال بادام آذر از نهالستان بهشت سبز با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید .

نهالستان بهشت سبز نهال بادام را به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید .

 بیماری درخت بادام

لکه آجری برگ بادام: این بیماری در همه ی مناطق زیر کشت بادام در کشور شایع است اما در باغات بادام کاری اصفهان، قزوین و آذربایجان شرقی بیشتر رؤیت می شود. این بیماری به صورت لکه های قرمز آجری رنگ بر روی برگ ها مشاهده می شود که منجر به ضخیم شدن بافت برگ در محل لکه ها می شود.

در اواخر تابستان، لکه های بزرگ به رنگ قهوه ای درآمده و سپس تیره می شوند، بافت برگ در ناحیه ی لکه ها خشک شده و از بین می رود. گاهی برخی از این لکه ها در سطح برگ، به هم پیوسته و باعث فاسد شدن و ریزش بر ها می شوند.

جهت مبارزه و دفع این بیماری، در اواخر پاییز برگ های ریخته شده بر روی خاک را جمع آوری نموده و آنها را می سوزانند. یکی دیگر از روش های موثر برای مبارزه، شخم زدن خاک پیش از شکوفایی و باز شدن جوانه ها است، این عمل باعث می شود برگ های آلوده در زیر خاک دفن شوند؛ همچنین سم پاشی درختان با استفاده از قارچ کش های مسی در کنترل و مهار بیماری لکه آجری بادام موثر می باشد.

نهال بادام آذر

ویژگی های نهال بادام آذر

 مناسب برای مناطق مختلف آذربایجان این نوع نهال که نهال بادام آذر نامیده می شود از ایران منشأ گرفته و پرورش آن نسبتاً آسان است. این درخت بادام سرشار و پربار است و این محصول از نظر گلدهی به زمان بیشتری نیاز دارد. محصول شما از خاک رس ساخته شده است. خاک برای پرورش بادام ، شن و خاک رس مناسب است. بادام دیرگل دارای مقاومت عالی در برابر سرمای شدید است. لازم به ذکر است که عمر مفید و اقتصادی این درخت بادام از 35 تا 45 سال است.

قیمت این نهال از این طریق به سن نهال بستگی دارد ، از حدود 10 تا 13 هزار گوجه فرنگی. این نهال دیر ، همانطور که از نامش پیداست ، دیر شکوفه می زند و از سرما و فساد در امان است. یک مزیت درخت بادام دیرگل این است که بسیار مقاوم به خشکی است. در بعضی مناطق ایران این نوع نهال ها در فصل خشک کشت می شوند.

سیستم ریشه درخت بادام آذر با گل دیررس قدرتمند است و به صورت عمودی رشد می کند. قیمت نهال بادام. در این رقم بسیار مناسب و ارزان است. یکی از انواع قوی و حاصلخیز بادام به طور گسترده در منطقه آذرشیر کشت می شود. این درخت بادام با گل دیررس و مقاومت خوب در برابر سرمای بهاره متمایز می شود. این درخت بادام بین 35 تا 45 سال قدمت دارد. پوست آن نیم برگ ، دانه های آن از کیفیت خوبی برخوردار است ، نسبت دو برابر آن کم و قیمت نهال های بادام ارزان است.

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال بادام آذر.نحوه خرید اینترنتی نهال بادام آذر لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *