نهال آلبالو مجار

نهال آلبالو خوشه ای مجار،دیررس بوده ومنشاآن مجارستان است.میوه آلبالوخوشه ای مجار نسبت به آلبالو محلی درشت و رنگ آن قرمز تیره می شود .  خود تلقیح است و نیاز به گرده افشان ندارد و می توان به عنوان گرده افشان برای گیلاس استفاده کرد .

میزان باردهی آلبالوخوشه ای مجار در هر هکتار N تن است . آلبالوخوشه ای مجار دیرگل و نسبت به سرما تا 20 درجه زیر صفر مقاوم است . فاصله مناسب جهت کاشت این نهال 4*4 است و زمان برداشت محصول در اواخر خرداد می باشد .میوه آلبالوخوشه ای مجار محصولی اقتصادی و بازار پسند است . مناطق مناسب برای کاشت نهال آلبالوخوشه ای مجار مناطق سردسیر و معتدل می باشد . 

این نوع نهال ، همانطور که از نامش پیداست ، بومی مجارستان است. بسیاری از کشاورزان در ایران نیز چنین رقمی را برای کشت انتخاب کردند. این درخت گیلاس به دلیل دیر رسیدن بهترین عملکرد را در مناطق سردسیر دارد. در واقع می توان گفت سرماخوردگی یکی از نیازهای این گونه است و به رشد و عملکرد مطلوب آن کمک می کند.

نهالستان بهشت سبز تولید کننده نهال آلبالو خوشه ای مجار
نهالستان بهشت سبز تولید کننده نهال آلبالو خوشه ای مجار

این نوع آلبالو میوه های قرمز تقریباً بزرگی تولید می کند که طعم عالی دارند. این یکی از بهترین نهال های آلبالو است و در مناطق نسبتاً سرد مناسب است. به جز یکی از بهترین نهال های آلبالو در مجارستان نامگذاری شد. این یکی از سویه های با کیفیت خوب است که می تواند در ایران رشد کند. این درخت آلبالو؛ میوه بزرگی دارد و رنگ آن قرمز-قرمز است.

یکی از ویژگی های این رقم دیر بودن آن است که باعث می شود بتواند آن را از سرمای بهار محافظت کند. نهال های آلبالو از این رقم از اواخر ژوئن تا اوایل ژوئیه شکوفا می شوند و برای برداشت از اواخر تیر مناسب هستند.

خصوصیات نهال آلبالو خوشه ای مجار

این درخت پربازده که بلندی آن از۶-۳متر ارتفاع دارد .تنه ی این درخت قوی میباشد. وبرای خاک زیاد حساسیتی ندارد. بنا براین این آلبالو درهمه مناطق ایران اعم از مناطق پست ومرتفع کاشت وپرورش داده میشود.
زمان گلدهی آن زود بوده وخود بارور است.

آبیاری نهال آلبالو خوشه ای مجار

ریشه ی این رقم آلبالو وارقام دیگرسطحی است بنابراین از جذب آب ازاعماق زمین عاجز میباشد .پس باید آبیاری بطورمنظم به خصوص در فصل های گرم که به روش سطحی و قطره ای است انجام شود.

خاک و دمای مناسب رشد نهال آلبالو خوشه ای مجار

بافت خاک بازهکشی مناسب وسبک برای این درخت بهتراست.
این گیاه در مناطق سرد بهتر رشد میکند بنا براین اگرتابستان خنک وخشک باشد شاهد رشد بهتری خواهیم بود.

هرس

درآلبالو پس ازآنکه درخت به حد رشد کامل ومیوه دهی رسید .هر ساله باید۲۰-۱۰سانتی مترهرس انجام گرفته تاخاصیت میوه دهی ادامه یابد.


ساختار میوه آلبالو خوشه ای مجار

شکل میوه قرمز ودرشت و گرد ودم کوتاهی دارند که خوشمزه وترش است.
زمان محصول دهی :هفته ی آخر خرداد ماه
این میوه بیشتر به صورت مربا وکمپوت استفاده میشود.

آلبالو خوشه ای مجار
آلبالو خوشه ای مجار

ویژگی های نهال آلبالوخوشه ای مجار در نهالستان بهشت سبز

_باردهی مطلوب

_دیرگل

_کیفیت بالای محصول

_عاری از نماتد

_مقاوم به سرما

_عاری از آفت

_دارای برگه سلامت

_دارای شناسه نهال ( لیبل )

توجه داشته باشید که :

فروش نهال آلبالوخوشه ای مجار ، در نهالستان بهشت سبز با شناسنامه. و گواهی بهداشت تحت نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد.و همچنین تمامی نهال ها به صورت تضمینی ارائه میشود.

نهال فروشی بهشت سبز تولید کننده نهال‌آلبالو خوشه ای مجار ، در کشور آماده ارسال. و فروش نهال‌آلبالو خوشه ای مجار به تمامی مناطق ایران می باشد.

نهالستان بهشت سبز آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین. و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

تولید بیش از 1000 نوع نهال خوشه ای کمیاب در سال .با بهترین کادر مجرب تولید کننده محصولات کشاورزی زیر نظر جهاد کشاورزی. ارسال به تمامی نقاط کشور با بسته بندی عالی در نهالستان بهشت سبز .

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت‌نهال‌ آلبالو خوشه ای مجار .نحوه خرید اینترنتی‌نهال آلبالو خوشه ای مجار لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *