هلو انجیری پلنگی

هلو انجیری پلنگی خوشه ای رقمی است که میوه ان دایره انجیری و رنگ ان زرد و دارای عطر و بوی عالی است و پوستی به شکل پوست پلنگ دارد  و مناسب ترین زمین برای رشد این هلو  خاک های رس شن و درجه خلوص باید    ۶-۷باشد کود و ابیاری مناسب نیز میتواند در خاک های شنی مناسب باشد

نهال هلو انجیری پلنگی

قدرت رشد این رقم سریع تا متوسط است و شکل میوه های آن بشقابی است. اندازه ی میوه در این رقم متوسط تا درشت بوده و عملکرد نسبتا بالایی دارد. هلو انجیری پلنگی نسبتا زودرس بوده و زمان رسیدن میوه اوایل تیر ماه است. رنگ پوست راه راه قرمز روی زمینه زرد است و همین راه راه بودن باعث شده که لقب و اسم پلنگی را به آن داده اند. رنگ گوشت در این رقم زرد می باشد.

نام : هلو انجیری پلنگی

گشور سازنده : چین

نوع مصرف : انبار

برداشت : اول مهر

شروع به باردهی : در سن ۲ سالگی

پایه : شفتالو

ماندکاری : ۲ ماه

نهال هلو انجیری پلنگی خوشه ای
نهال هلو انجیری پلنگی خوشه ای

توجه داشته باشید که :

فروش نهال هلوانجیری پلنگی خوشه ای ، در نهالستان بهشت سبز با شناسنامه. و گواهی بهداشت تحت نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد.و همچنین تمامی نهال ها به صورت تضمینی ارائه میشود.

نهال فروشی بهشت سبز تولید کننده نهال هلوانجیری پلنگی ، در کشور آماده ارسال. و فروش نهال گردوخوشه ای چندلر به تمامی مناطق ایران می باشد.

نهالستان بهشت سبز آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین. و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

تولید بیش از 1000 نوع نهال خوشه ای در سال .با بهترین کادر مجرب تولید کننده محصولات کشاورزی زیر نظر جهاد کشاورزی. ارسال به تمامی نقاط کشور با بسته بندی عالی در نهالستان بهشت سبز .

خرید

برای خرید و همینطور اطلاع بیشتر از قیمت نهال هلوانجیری پلنگی . نحوه خرید اینترنتی نهال هلوانجیری پلنگی  لطفا با نهالستان تماس حاصل فرمائید.

تماس با نهالستان

شماره تماس : 09141804002

شماره تماس : 09038751942

پشتبانی 24 ساعته.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *